Tollan - Rundbanan med rävunge

 Stallkatt som myser järnet - Foto: Jag
Idag red jag och Tollan på rundbanan i solen. Så härligt! Nu känns det som att våren är här på riktigt! En stallkatt låg och solade sig intill stallväggen, fåglarna sjunger och ingen underställströja behövs!
Vi hade sällskap på rundbanan av en rävunge som såg vilsen ut, men oxå väldigt nyfiken. Tollan blev bara rädd en gång, men vi var tvungna att byta varv lite då och då på olika ställen eftersom den satt ivägen och jag inte ville skrämma den för mycket. Hoppas att den inte va så vilksen som den såg ut. Otroligt söt var den iaf!
Tollan var pigg och glad!
 Tollis va inte på fotohumör idag men den här blev ganska fin - Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0