Laura - Kära återseenden och en ny bekantskap!

Laura, risig mobilkvalité - Foto: Jag
 
Idag har jag träffat Fanny och Ylva. Sååå himla roligt att träffa dom igen! Det är för lång tid mellan gångerna!
Fanny var medryttare på P från 2010-ish till 2015 och Ylva är hennes mamma. Två personer som varit viktiga i mitt liv så lång tid, som man nu inte stöter på så ofta längre. Väldigt synd! Men nu är de ju hästägare, till Laura som de ridit i ca 2(?) år. Och idag fick jag träffa den omtalade 16 åringen för första gången och ta mig en lite ridtur på en fantastiskt vacker ridbana.
 
Väldigt söt tjej med lite humör men inte alls omöjlig! Smart och rolig! Fanny red henne först ca 30 min så jag fick se henne lite och sen red jag i ca 15-20 min. Lätt att läsa och väldigt rolig att rida även om hon protesterade lite. Hon är under igångsättning och säger till när det blev jobbigt, men hon gjorde som jag sa även om hon visade att hon inte tyckte det var roligt.
 
Både Fanny och Ylva var övertygande om att jag skulle gilla henne, och de hade så rätt. Så vi får se om det blir lite regelbunden ridning framöver :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0