Prisse - Film från första galoppen i lina efter senskada nr.1

 
Det första jag tänker på när jag ser den här fillem på min älskade P är; shit vad kissnödig han är!! Det andra är att det syns i tydligt att han var vilat i över 1 år. Dåligt med muskler över allt. Och det tredje är att han ser lite fundersam ut. Men det är klart. Det är första gången jag ber honom galoppera i lina på otroligt länge. Sen fick han busa lite själv, otroigt lugnt, men han har oturen att fastna med brodden i plast/gummimattorna under sandel och filten, så han går omkull. Han fick ta det lite lugnt efter det, om jag minns rätt, i några dagar. Men det hade vi nog gjort iaf.
 
 Åh vad jag saknar min guldklimp i vardagen! 
 
 

Här är några bilder från den absolut första galoppen vi tog, den 2/3 -12. 
 
 
 
Så himla gullig! Lyckligaste 50 meterarna i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad roligt att få galoppera igen och bara släppa alla spänningar!

Svar: Ja det var efterlängtat! Han hade stått i nästan 1,5 år då.
isasriddagbok.blogg.se

2016-03-31 @ 10:26:25
URL: http://camella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0