Jollys Prins - 3 år sedan

När man haft en ponny i så många år som jag hade P, så får man många "Åh idag är det x år sedan vi var med om det dääär!!" under en månad. Det är bitter sweet, det är det verkligen. Just nu är det fortfarande väldigt bycket bitter, men med åren blir det kanske mer sweet. Det värsta vore om det en dag blev varken eller. Men har svårt att föreställa mig det. Just nu sitter jag med gråten i halsen av båda delarna.
 
Det här är från för 3 år sedan. 70cm clear round på Djursholms ridklubb. Det var en klass vi red bara på kul för att se om han fortfarande ville tävla. Och, indeed, han hade så himla kul! Och han var så lättriden. Stöd på bettet hela tiden, reglerbar som en gummisnodd. Det hade kunnat vara 130. Jag önskar att det var 130. Vi hade varit felfria då med. Han var helt underbar att sitta på. Och jag red bra, kanske lite för mycket men det var en fin runda. Han visade att han fortfarande älskade det, och det var det jag ville veta. En sån stjärna! 
 
 6 st bilder som Emelie Gille tog, vi var många från klubben som var där och hon hngde med som  fotograf och hästksötare. Jätte fina! - Foto Emelie Gille
 
 
Två  bilder som mamma tog efter. På den första är han så fin att jag nästan tappar andan. Om någon frågar mig hur P såg ut, är det just som på bilden jag ser honom. Hela han och allt han var rymms i den bilden. - Foto: Mamma

Kommentarer
Postat av: Melina Jäderblom

Gud så häftig häst!

Svar: Tack så mycket! Han hade verkligen något extra :)
isasriddagbok.blogg.se

2016-05-01 @ 22:05:29
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/
Postat av: Mimmi Blomberg

Wow vilken häftig outfit! Älskar de gula! 😍

Svar: Tack! Ja gult var hans färg. På den tiden fanns typ inget gult i sverige så jag det där har jag skrapat ihop utomlands :)
isasriddagbok.blogg.se

2016-05-02 @ 00:13:54
URL: http://miblo.blogg.se/
Postat av: Theresia

Åh så fina!

Svar: Tack :)
isasriddagbok.blogg.se

2016-05-02 @ 22:24:11
URL: http://nouw.com/theresiasandahl
Postat av: Erika

Två sista bilderna var jättefina ;)

Svar: Ja, bilder ute blir alltid finast .)
isasriddagbok.blogg.se

2016-05-04 @ 07:42:29
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0