Tollan - Man är väl lite väl klen?

 
Tollan asso!! Hahaha! - Foto: Jag
 
Mitt knä klarade tydligen inte 5km i ojämna stigläder. Redan några timmar efter jag ridit hopplektionen så hade jag träningsvärk i vänster knäveck. Så jag lindade med backontrackpadd, som på en horsie, och gick och la mig. Nu i morse; trodde att benet gått av. Så det är nog inte bara träningsvärk, det är nog någon sträckning eller mindre bristning i muskelfästet. Ont hur som helst. Fortsatte med back on track och tryckte i mig ett par Ipren, hjälpte inte. Provade sen med Voltaren träningsplåster. Märkte ingen skillnad. Men jag hade ju Tollan idag så fram på eftermiddagen åkte jag dit. Funkade rätt bra att gå då, mocka var okej. 
Tänkte att jag iaf skulle skritta henne i ridhuset. Så sadlade med dressyrsadeln och gick upp till ridhuset. Skritta gick bra, fast med ca 30% av vänsterskänkeln var vad jag kunde ge. Trava gick bra, men bara nedsuttet. Tollan hade ingen energi i skritten, men blev lite bättre. Det mesta var ju mitt fel. Jag kunde ju inte hålla om. Försökte mig på att flytta lite sidvärts, gick inge vidare ;) Men det blev iaf ett okej pass!
 
 
Imorgon förmiddag är det hoppass med Duran. Vi får se hur mycket hoppning det blir helt enkelt. Nu ska jag byta uut voltaren plåstret mot massa Hirudoidslva, den brukar hjälpa mot allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0