Tollan - Riktigt bra ridpass

Hag-häng - Foto: Jag
 
På eftermiddagen idag red jag ett pass i ridhuset på Tollan. Och hon var jättefin. Traggligt i början, det byggdes hinder och hinderstöden stod inte i sina rätta hörn, men den blev det jättebra efter ca 20 min. Skritten blev bättre och då blev oxå alla övergångar bättre. Galopperna var de bästa på länge, avbrotten oxå! Vi jobbade mycket på volter, större och mindre. I traven red jag halva volten motställd halva rättställd. Tollan protersterade lite ibland men släppte snart. Jag red i ca 50 min.
 
Nu har Tollan och jag haft tre pass på raken, imorgon är Emma tillbaka så då från hon slippa mig. Men på tisdag och torsdag är jag tillbaka igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0