Jollys Prins - 7 år sedan

2009 tillhör nog ett utav våra bästa tävlingsår. Eller det är så jag vill minnas det. Det var en period när jag inte fick lägga mig i så mycket utan låta honom jobba själv. Men ibland gick det heller inte alls, om jag inte tog komandot. Att låta honom bestämma, funkade på lägre höjder, så som här 90cm. 
 
 
Det är 7 år sedan idag då jag och Prinsen tog hem en 2a plats i Rimbo i LB. Vi var två hundradelar efter 1an, med manuell tidtagning. Det är ingen vacker runda, men jag blir ändå glad när jag ser den. Han tag så himla bra hand om mig ibland. Han kirra biffen och jag hängde på. 
 
Älskade ponny, kommer livet nånsin sluta göra ont utan dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0