Kontador - Övergångar part II

Gammal bild på K - Foto. Jag
 
Idag jobbade vi vidare på övningen från förra veckan, men vi skippade skritt halt utan gick direkt på trav skritt på pelhamvolt (stora mittvolten med 10m volter ut mot A och C). Gick bättre än förra veckan men jag hamnade i osynk med ett annat ekipage så fick inget flyt som höll sig riktigt. Traven är han inte så stark i så ibland kom jag in i lite för stor trav in i avsaktningarna så jag gjorde det lite för svårt för honom. Jobbade sen lite galopp på volt och efter det framdelsvändningar. Länge sen jag gjorde det så kändes lite halv rostigt men Kotten gick bra! Efter det gjorde vi skänkelvikning längs hörnlinjerna och när vi kom ut till väggen ställa om och flytta för andra längs väggen. Det gick fint, var nog det som gick bäst när vi inte fick trångt framför oss. 
Var inget som gick direkt dåligt idag, men det var inte 100 heller. Kanske bara är det att det är svalere ute och att jag inte svettas ihjäl efter 5 min, hahaha.
 
Kotten får ändå 4 äpplen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0