Kontador - Övergångar skritt-trav

En väldigt pigg grabb i boxen, ville ut ut ut! Men först fixade han håret på mig! :) - Foto: Jag
 
Idag jobbade vi med skritt->trav->skritt-övergångar. Både på rakt spår över medellinjen och sen även på volter. Vi hann oxå med lite skänkelvikning.
 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om passet. Han var duktig och gjorde att han skulle fint. Skänkelvikningen var han superfin med! Men det var lixom någon känsla som inte fanns där typ. Vi hade lite svårt att få en jämn fin form men det var nog mest för att det var en jobbig övning för honom. 
men jag måste nog ändå ge honom minst 4 äpplen, och så kanske jag får 3 st. Är inte så nöjd med min sists och trampet i fotbladet och bly-hälen. Men 4 äpplen till herr Grå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0